![Mikko-Jussi Laakso profiilikuva](/sites/default/files/styles/profile_picture_horizontal/public/images/profile/754107.jpg?itok=elgeURU0)
Mikko-Jussi
Laakso
professori, oppimisanalytiikan tutkimusinstituutti
Julkaisut
Arithmetic fluency and number processing skills in identifying students with mathematical learning disabilities (2024)
Research in Developmental Disabilities
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Is Immersion in 3D Virtual Games Associated with Mathematical Ability Improvement in Game-Based Learning? (2024)
International Journal of Science and Mathematics Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Computing Education Research in Finland (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))ITiCSE 2023 Chairs Welcome (2023)
Innovation and Technology in Computer Science Education
(O2 Muu julkaisu )
Comparing the effectiveness of video and stereoscopic 360° virtual reality-supported instruction in high school biology courses (2023)
British Journal of Educational Technology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Unleashing the Power of Predictive Analytics to Identify At-Risk Students in Computer Science (2023)
Technology Knowledge and Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Automatically detecting previous programming knowledge from novice programmer code compilation history (2023)
Informatics in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
WORKING THE BASIS OF COMPUTATIONAL THINKING: DEFINITION AND SKILLS (2023)
International Conference of Education, Research and Innovation, ICERI Proceedings
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
A Data-Driven Approach to Compare the Syntactic Difficulty of Programming Languages (2023)
Journal of Information Systems Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))