
Juli-Anna
Aerila
yliopistonlehtori, opettajankoulutuslaitos (Rauma)
PhD (education); Docent (literature education and reading)
Julkaisut
A Friend to Milli Mörriäinen : The Storification Method Supporting Pupils' Crafting Processes (2024)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lukutuuli puhaltaa iloa, intoa ja asiantuntijuutta kuntien lukutaitostrategioihin! – Ilmoittautuminen nyt auki (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Kohti lasten ja nuorten yhteisöllistä lukemista (2024)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Implementing multilingual pedagogy in Finnish ECEC groups – from monolingual practices towards more systematic approaches (2024)
International Journal of Multilingualism
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Rauman kampus kouluttaa Suomen Ilmailuopistossa (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Reading for Pleasure: A Review of Current Research (2024)
New Zealand Journal of Educational Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Welcome to READING NESTS : A shared project of EstEA, FinRA, & LatRa (2024)
Literacy today
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Phonetic Teaching Materials for Enhancing Early Childhood Education Teachers’ Language Awareness in Finland (2024)
Journal of creative practices in language learning and teaching
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Teachers as Meaning Makers in Empathetic Reading Sessions: Toward More Emotional and Holistic Literature Pedagogy (2024)
Nordic journal of arts, culture and health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )