Juli-Anna
Aerila
yliopistonlehtori, opettajankoulutuslaitos (Rauma)
PhD (education); Docent (literature education and reading)
Julkaisut
Oltre il libro CARTACEO: le nuove frontiere della letteratura digitale per l’INFANzia (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Luja-hankkeessa koulujen ja kirjaston väliselle yhteistyölle löytyi yhteinen suunta (2024)
Kielikukko
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Tavoitteena jokaisen oppilaan hyvä lukukokemus – MORE-hankkeessa kehitetään koulujen ja kirjaston yhteistyötä Reading for Pleasure -pedagogiikan hengessä (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Widening Teachers' Reading Repertoires: Moving beyond a Popular Childhood Canon (2024)
Reading Teacher
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
LUKUPUHTIA LUKUTEATTERISTA – Tarinallisuus ja elämykselliset menetelmät yhdessä paketissa (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Early childhood memories of animals: reflections and considerations in relation to posthuman education (2024)
Journal of Poetry Therapy
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
A Friend to Milli Mörriäinen : The Storification Method Supporting Pupils' Crafting Processes (2024)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lukutuuli puhaltaa iloa, intoa ja asiantuntijuutta kuntien lukutaitostrategioihin! – Ilmoittautuminen nyt auki (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Kohti lasten ja nuorten yhteisöllistä lukemista (2024)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Implementing multilingual pedagogy in Finnish ECEC groups – from monolingual practices towards more systematic approaches (2024)
International Journal of Multilingualism
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )