![Juli-Anna Aerila profiilikuva](/sites/default/files/styles/profile_picture_horizontal/public/images/profile/767887.jpg?itok=d4LfE4lI)
Juli-Anna
Aerila
yliopistonlehtori, opettajankoulutuslaitos (Rauma)
PhD (education); Docent (literature education and reading)
Julkaisut
Multilingual learning environments in early childhood education in Finland (2024)
Journal of Early Childhood Education Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Integrating the Arts into Preschool Literacy Practices (2024)
Young Children
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Tavoitteena jokaisen oppilaan hyvä lukukokemus – MORE-hankkeessa kehitetään koulujen ja kirjaston yhteistyötä Reading for Pleasure -pedagogiikan hengessä (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Oltre il libro CARTACEO: le nuove frontiere della letteratura digitale per l’INFANzia (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Rauman kampus kouluttaa Suomen Ilmailuopistossa (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Widening Teachers' Reading Repertoires: Moving beyond a Popular Childhood Canon (2024)
Reading Teacher
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kohti lasten ja nuorten yhteisöllistä lukemista (2024)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Phonetic Teaching Materials for Enhancing Early Childhood Education Teachers’ Language Awareness in Finland (2024)
Journal of creative practices in language learning and teaching
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
A Friend to Milli Mörriäinen : The Storification Method Supporting Pupils' Crafting Processes (2024)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Reading for Pleasure: A Review of Current Research (2024)
New Zealand Journal of Educational Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))