Juli-Anna
Aerila
University Lecturer, Department of Teacher Education (Rauma)
Lecturer, Department of Teacher Education (Rauma)
PhD (education); Docent (literature education and reading)
Publications
Home and School Cooperation : Towards a Dynamic Combination of Sharing, Partnership, Interdependency and Power (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Integrating the Arts into Preschool Literacy Practices (2024)
Young Children
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
‘We have a great deal of influence’: Finnish early childhood in-service teachers’ agency for culturally sustaining pedagogy (2024)
Teachers and Teaching: Theory and Practice
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Lukumaan Lumoa (LULU) rakentamassa – Kirjasto tukee perheiden ja varhaiskasvatuksen lukutaitotyötä LULU-hankkeessa (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Oltre il libro CARTACEO: le nuove frontiere della letteratura digitale per l’INFANzia (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Luja-hankkeessa koulujen ja kirjaston väliselle yhteistyölle löytyi yhteinen suunta (2024)
Kielikukko
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Tavoitteena jokaisen oppilaan hyvä lukukokemus – MORE-hankkeessa kehitetään koulujen ja kirjaston yhteistyötä Reading for Pleasure -pedagogiikan hengessä (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Widening Teachers' Reading Repertoires: Moving beyond a Popular Childhood Canon (2024)
Reading Teacher
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
LUKUPUHTIA LUKUTEATTERISTA – Tarinallisuus ja elämykselliset menetelmät yhdessä paketissa (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
A Friend to Milli Mörriäinen : The Storification Method Supporting Pupils' Crafting Processes (2024)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))