Johann
Gruber
opettajankoulutuslaitos (Turku)
Ota yhteyttä
Julkaisut
Horizontal Transition of Expertise (2024)
Frontline learning research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Analyzing and Interpreting Eye Movements in C++ : Using Holistic Models of Image Perception (2024)
ACM Symposium on Eye Tracking Research & Applications
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
New section “Discourses and Rejoinders” in the Journal Educational Research Review (2024)
Educational Research Review
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Does genre make a difference? Classical orchestra/popular band musicians' motivation, self-efficacy, and practice experiences' effects on deliberate practice (2023)
Psychology of Music
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Towards a cognitive theory of visual expertise : Methods of inquiry (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Learning with and from Illustrations : Cognitive, Motivational, Affective, Social, and Metacognitive Processes (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Visual Expertise in Code Reviews: Using Holistic Models of Image Perception to Analyze and Interpret Eye Movements (2023)
Eye Tracking Research and Applications ETRA
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Purposeful practice as the key to superior sales performance: An exploratory analysis (2023)
Journal of Marketing Theory and Practice
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Roundtable: Schöne Neue Welt – oder der Alptraum Künstlicher Intelligenz? (2022)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Exploring change in networks supporting the deliberate practice of popular musicians (2022)
Psychology of Music
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))