Johann
Gruber
opettajankoulutuslaitos (Turku)
Ota yhteyttä
Julkaisut
Analyzing and Interpreting Eye Movements in C++ : Using Holistic Models of Image Perception (2024)
ACM Symposium on Eye Tracking Research & Applications
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Visual Expertise in Code Reviews: Using Holistic Models of Image Perception to Analyze and Interpret Eye Movements (2023)
Eye Tracking Research and Applications ETRA
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Purposeful practice as the key to superior sales performance: An exploratory analysis (2023)
Journal of Marketing Theory and Practice
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Towards a cognitive theory of visual expertise : Methods of inquiry (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Learning with and from Illustrations : Cognitive, Motivational, Affective, Social, and Metacognitive Processes (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Does genre make a difference? Classical orchestra/popular band musicians' motivation, self-efficacy, and practice experiences' effects on deliberate practice (2023)
Psychology of Music
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Toleranz : Eine ethische Herausforderung für die Pädagogik (2022)
Vierteljahrsschrift für wissenschaftliche Pädagogik
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Engagement für soziale Gerechtigkeit als Lernergebnis. Eine Untersuchung zur Rolle des Praxissemesters und informeller Lernkontexte bei Studierenden der Sozialen Arbeit (2022)
Neue Praxis: Zeitschrift Für Sozialarbeit, Sozialpädagogik Und Sozialpolitik
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Learning environments and the role of feedback in sculpting lessons (2022)
Art, Design and Communication in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Promoting Expertise Through Simulation (PETS): A conceptual framework (2022)
Learning and Instruction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))