Johann
Gruber
Department of Teacher Education (Turku)
Contact
Publications
New section “Discourses and Rejoinders” in the Journal Educational Research Review (2024)
Educational Research Review
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Horizontal Transition of Expertise (2024)
Frontline learning research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Analyzing and Interpreting Eye Movements in C++ : Using Holistic Models of Image Perception (2024)
ACM Symposium on Eye Tracking Research & Applications
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Purposeful practice as the key to superior sales performance: An exploratory analysis (2023)
Journal of Marketing Theory and Practice
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Does genre make a difference? Classical orchestra/popular band musicians' motivation, self-efficacy, and practice experiences' effects on deliberate practice (2023)
Psychology of Music
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Towards a cognitive theory of visual expertise : Methods of inquiry (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Learning with and from Illustrations : Cognitive, Motivational, Affective, Social, and Metacognitive Processes (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Visual Expertise in Code Reviews: Using Holistic Models of Image Perception to Analyze and Interpret Eye Movements (2023)
Eye Tracking Research and Applications ETRA
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Promoting Expertise Through Simulation (PETS): A conceptual framework (2022)
Learning and Instruction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lebenslanges Lernen in der Notfallmedizin – „Continuous professional development“ (Life-long-learning in emergency medicine – Continuous professional development) (2022)
Notfall and Rettungsmedizin
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))