Johann
Gruber
Department of Teacher Education (Turku)
Contact
Publications
Collective and individual practices in popular music: Differences between semi-professionals and professionals in Austria and Germany (2024)
International Journal of Music Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Horizontal Transition of Expertise (2024)
Frontline learning research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Analyzing and Interpreting Eye Movements in C++ : Using Holistic Models of Image Perception (2024)
ACM Symposium on Eye Tracking Research & Applications
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Social identity in environmental protection engagement: How are different kinds of identity related to different types of engagement? (2024)
Journal of Applied Social Psychology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
New section “Discourses and Rejoinders” in the Journal Educational Research Review (2024)
Educational Research Review
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Learning with and from Illustrations : Cognitive, Motivational, Affective, Social, and Metacognitive Processes (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Visual Expertise in Code Reviews: Using Holistic Models of Image Perception to Analyze and Interpret Eye Movements (2023)
Eye Tracking Research and Applications ETRA
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Purposeful practice as the key to superior sales performance: An exploratory analysis (2023)
Journal of Marketing Theory and Practice
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Does genre make a difference? Classical orchestra/popular band musicians' motivation, self-efficacy, and practice experiences' effects on deliberate practice (2023)
Psychology of Music
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))