
Erno
Lehtinen
opettajankoulutuslaitos (Rauma)
Professor
Julkaisut
Does multiplication always make bigger? Exploring individual differences in NanoRoboMath game play (2025)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Two Eyes See More Than One: An Online-Based Pedagogical Model for Enhancing Student Teachers’ Professional Vision (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Horizontal Transition of Expertise (2024)
Frontline learning research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
The impact of inquiry-based learning in a botanical garden on conceptual change in biology (2024)
International Journal of Science Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Attenuated processing of task‐irrelevant speech and other auditory stimuli: fMRI evidence from arithmetic tasks (2024)
European Journal of Neuroscience
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Student self-regulated learning in teacher professional vision : Results from combining student self-reports, teacher ratings, and mobile eye tracking in the high school classroom (2024)
Frontline learning research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Individual differences in secondary school students' conceptual knowledge : Latent profile analysis of biology concepts (2024)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Thirty years of conceptual change research in biology – A review and meta-analysis of intervention studies (2023)
Educational Research Review
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
A systematic review of mindset interventions in mathematics classrooms: What works and what does not? (2023)
Educational Research Review
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Can simulations help higher education in training professional skills? (2023)
Learning and Instruction
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )