Eila
Lindfors
professori, opettajankoulutuslaitos (Rauma)
Professor
Linkit
Julkaisut
Huomaa hyvä – Miksi positiivisten turvallisuushavaintojen kerääminen koulussa kannattaa? (2024)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Exploring crisis management measures taken by school leaders at the unpredictable crisis - case COVID-19 (2024)
Journal of Educational Change
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Design thinking in early childhood education and care. A literature review and consideration from the perspective of young learners’ craft, design, and technology education (2024)
International Journal of Technology and Design Education
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Onko väkivalta hyväksyttävä osaksi opettajan työtä? (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Safety competence promotion in secondary education – A case of the Finnish NouHätä! Programme (2024)
Heliyon
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Piloting Safety Notice Reporting on Comprehensive Education Students (2024)
Universal Journal of Educational Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Oppimisympäristön turvallisuuden osa-alueet ja tilannekuva (2024)
Perusopetuksen turvallisuuden hallintaa turvallisuusilmoitusten perusteella
Hallinnon Tutkimus
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
ONNI on turvallinen koulu 2022–2024 : Hankkeen loppuraportti (2024)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )Miten tehdään turvallinen koulu? (2023)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Tuurilla vai taidolla? – Turvallisuusjohtaminen perusopetuksen koulujen omatoimisen varautumisen arvioinnin (OVA) perusteella. (2023)
Palotutkimuksen päivät 2023, Pelastustieto: Palotutkimuksen päivät -erikoisnumero
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))