Mirjamaija
Mikkilä-Erdmann
professori, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Julkaisut
Fostering Coherence in Finnish Teacher Education: The MAP Model (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Experiences of Language in Migration: Communicating Well-Being in Finland and Germany (2024)
Adult Education Quarterly
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Student Teachers’ Study Profiles — Longitudinal Perspective to Research-Based Teacher Education (2024)
Professions and Professionalism
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Participating Elementary School Children in UI Design Process of Learning Environment: Case KidNet (2024)
World Conference on Information Systems and Technologies, Lecture notes in networks and systems
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Introduction: Teacher Education in Europe – Coherence through Collaboration? (2024)
(B2 Vertaisarvioimaton kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Research-Based Teacher Education : A Finnish Perspective (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Exploring Finnish Student Teachers’ Perceived Coherence of their Teacher Education Program (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Science capital as a lens for studying science aspirations – a systematic review (2024)
Studies in Science Education
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Peruskoulun opettajien työrauhakokemukset ja -profiilit (2024)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Tulkintoja suomalaisen peruskoulun työrauhasta Helsingin Sanomien mielipidekirjoituksissa vuosina 2010–2020 (2024)
Kasvatus ja Aika
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )