Koen
Veermans
yliopistotutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
PhD
Oppimisen ja opetuksen tutkimuskeskus (CERLI, www.utu.fi/cerli )
Linkit
Julkaisut
Finnish pre-service primary and science teachers’ motivations to enrol into teacher education and their perceptions of teaching (2025)
European Journal of Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Linguistic challenges of pre-service teachers in English medium instruction and its relationship to their teaching self-efficacy beliefs (2024)
Teaching and Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Breakpoints in Iterative Development and Interdisciplinary Collaboration of AI-Driven Automated Assessment (2024)
International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
The Impact of the Use of the GeoGebra Dynamic Geometry Program on Students' Understanding of the Concept of Linear Functions (2023)
International journal for technology in mathematics education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Introduction (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))The Number Navigation Game: An Overview of an Iterative Development Process (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Bringing Simulations to the Classroom: Teachers' Perspectives (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Virtual and Augmented Reality, Simulation and Serious Games for Education (2021)
(C2 Toimitustyö tieteelliselle kokoomateokselle)Perceptual Discrepancy Profiles of Social Competence and Their Interrelations With Depressive Symptoms Among Early Adolescents (2020)
Journal of Research on Adolescence
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Learning electric circuit principles in a simulation environment with a single representation versus "concreteness fading" through multiple representations (2020)
Computers and Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))