Koen
Veermans
University Research Fellow, Department of Teacher Education (Turku)
PhD
Centre for Research on Learning and Instruction (CERLI, https://www.utu.fi/en/university/faculty-of-education/department-of-teacher-education/CERLI )
Links
Publications
The Impact of the Use of the GeoGebra Dynamic Geometry Program on Students' Understanding of the Concept of Linear Functions (2023)
International journal for technology in mathematics education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Introduction (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))The Number Navigation Game: An Overview of an Iterative Development Process (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Bringing Simulations to the Classroom: Teachers' Perspectives (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Virtual and Augmented Reality, Simulation and Serious Games for Education (2021)
(C2 Toimitustyö tieteelliselle kokoomateokselle)What makes mathematical word problem solving challenging? Exploring the roles of word problem characteristics, text comprehension, and arithmetic skills (2020)
ZDM
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Individual interest and learning in secondary school STEM education (2020)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Perceptual Discrepancy Profiles of Social Competence and Their Interrelations With Depressive Symptoms Among Early Adolescents (2020)
Journal of Research on Adolescence
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Learning electric circuit principles in a simulation environment with a single representation versus "concreteness fading" through multiple representations (2020)
Computers and Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Effects of a mathematics game-based learning environment on primary school students' adaptive number knowledge (2019)
Computers and Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))