
Ulla
Hakala
markkinointi
D.Sc. (Econ.&Bus.Adm.); Brand Researcher; Senior Advisor; Associate Professor
Linkit
Asiantuntijuusalueet
Markkinointiviestintä ja brändien johtaminen
Julkaisut
Liking and not liking – understanding the package preference with eye-tracking (Presentation at the International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024) (2024)
International Conference on Research in Advertising
(O2 Muu julkaisu )
Place Branding in Finland : A Discourse Analysis of Municipal Slogans (2024)
Journal of Business, Communication & Technology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Tutkimuksen kohteena kuntasloganit (2024)
Kleio
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Co-branding (2024)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Place branding and translocal chronotopes in Finnish municipality slogans (2024)
Language and Communication
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Could AI eliminate the need for human eye-tracking testing in advert evaluation? (Presentation at the 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024) (2024)
International Conference on Research in Advertising
(O2 Muu julkaisu )
An Eye-Tracking Analysis of Visual Attention in the Emotionally Appealing Commercial (2024)
International Conference on Research in Advertising
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Using AI in the creation of municipality slogans (2024)
Place Branding and Public Diplomacy
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Rebranding (2024)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Eye tracking emotions in TV commercials (Presentation at the Global Brand Conference 2023) (2023)
Global Brand Conference
(O2 Muu julkaisu )