Marjaana
Veermans
professori, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Professor
Ota yhteyttä
+358 29 450 3392
+358 50 337 9176
Assistentinkatu 5
20500
Turku
Linkit
Julkaisut
Pre-service teachers’ ways of understanding, observing, and supporting self-regulated learning (2024)
Teaching and Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Teachers’ work engagement and burnout profiles: Associations with sense of efficacy and interprofessional collaboration in school (2023)
Teaching and Teacher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Pupils' experience of noise in two acoustically different classrooms (2023)
Facilities
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
How acoustic refurbishment of a classroom affected pupils and sound levels - A natural experiment (2023)
Forum acusticum, Proceedings of Forum Acusticum
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Student and teacher co-agency when combining CT with arts and design in a cross-curricular project (2023)
Computers and education open
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Luokanopettajan ammatillinen toimijuus opetuksen digipedagogisessa kehittämisessä (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))The Perspectives of Healthcare Teachers on Their Technological Pedagogical Content Knowledge of Three-Dimensional Technology: A Mixed Methods Study (2022)
Computers, Informatics, Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The impact of digital pedagogy training on in-service teachers' attitudes towards digital technologies (2021)
Education and Information Technologies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Digital competence across boundaries-beyond a common Nordic model of the digitalisation of K-12 schools? (2021)
Education Inquiry
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
3D technologies to support teaching and learning in health care education – scoping review (2021)
International Journal of Educational Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))