Eriarvoisuuden, interventioiden ja hyvinvointivaltion tutkimuksen tohtoriohjelma (3-4 v)

Eriarvoisuuden, interventioiden ja hyvinvointivaltion tutkimuksen tohtoriohjelma on yhteiskuntatieteellisen ja lääketieteellisen tiedekuntien tuottama Turun yliopiston tutkijakoulun (UTUGS) tohtoriohjelma.

Eriarvoisuuden, interventioiden ja hyvinvointivaltion tutkimuksen tohtoriohjelmaan on hakuaika kaksi kertaa vuodessa. Sähköiset hakulomakkeet ovat avoinna hakuaikoina (opiskeluoikeushaussa Opintopolku ja väitöskirjatutkijan tehtävien haussa Talentti-järjestelmä).

Seuraavat hakuajat:

28.8.2024 - 13.9.2024 klo 16.00 asti (Suomen aikaa), tohtorintutkinnon opiskeluoikeus ja väitöskirjatutkijan määräaikaiset tehtävät 1.1.2025 alkaen