Olli-Pekka
Heinimäki
erikoistutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Linkit
Julkaisut
Emerging Teacher Resilience in Practicum Pedagogies: A Reflective Practice Perspective (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)OPEN KULMAsta foorumi oman opetuksemme kehittämiselle (2023)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Functional participatory roles in collaborative science learning (2022)
(G5 Artikkeliväitöskirja)Funktionaaliset osallistumisen roolit luonnontieteiden yhteisöllisessä oppimisessa (Lectio praecursoria) (2022)
Psykologia
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Interpersonal affect in groupwork: A comparative case study of two small groups with contrasting group dynamics outcomes (2022)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Student participatory role profiles in collaborative science learning: Relation of within-group configurations of role profiles and achievement (2021)
Learning, Culture and Social Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Core and activity-specific functional participatory roles in collaborative science learning (2020)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Luonnontieteiden yhteisöllisessä tietokoneavusteisessa oppimisessa omaksuttujen funktionaalisten osallistumisen roolien luokittelun kehittely (2019)
Psykologia
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))