Olli-Pekka
Heinimäki
Senior Researcher, Department of Teacher Education (Turku)
Functional participatory roles: the emergence and significance in productive collaborative science learning
Links
Areas of expertise
collaborative learning
learning in interaction
roles
observational analysis
video analysis
science learning
Publications
Emerging Teacher Resilience in Practicum Pedagogies: A Reflective Practice Perspective (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)OPEN KULMAsta foorumi oman opetuksemme kehittämiselle (2023)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Functional participatory roles in collaborative science learning (2022)
(G5 Artikkeliväitöskirja)Funktionaaliset osallistumisen roolit luonnontieteiden yhteisöllisessä oppimisessa (Lectio praecursoria) (2022)
Psykologia
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Interpersonal affect in groupwork: A comparative case study of two small groups with contrasting group dynamics outcomes (2022)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Student participatory role profiles in collaborative science learning: Relation of within-group configurations of role profiles and achievement (2021)
Learning, Culture and Social Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Core and activity-specific functional participatory roles in collaborative science learning (2020)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Luonnontieteiden yhteisöllisessä tietokoneavusteisessa oppimisessa omaksuttujen funktionaalisten osallistumisen roolien luokittelun kehittely (2019)
Psykologia
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))