Meri-Tuulia
Rindell
erikoistutkija, INVEST tutkimuskeskus ja lippulaiva
sosiaalityö
VTT (D.Soc.Sc.)
Digitaalinen eriarvoisuus
Linkit
Julkaisut
ReadIT learning environment and learning analytics research tool (2022)
(Tieto- ja viestintätekniset ohjelma tai ohjelmisto (I2))Digitaalisen syrjäytymisen ehkäiseminen osaksi nuorten kohtaamista (2022)
Verke : blogi
(O2 Muu julkaisu )
Remark on digital accessibility: educational disparities define digital inclusion from adolescence onwards (2022)
Universal Access in the Information Society
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Multilevel analysis of the educational use of technology: Quantity and versatility of digital technology usage in Finnish basic education schools (2021)
Journal of Computer Assisted Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Multivariate analysis of teachers’ digital information skills - The importance of available resources (2021)
Computers and Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Digiajan peruskoulu II (2020)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Digitaaliset kansalaistaidot kertyvät nuorten vapaa-ajan käyttökokemuksista (2020)
Verke : blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
INVEST-flagship/simple-visualization-tool: v1.0 (2019)
(Tieto- ja viestintätekniset ohjelma tai ohjelmisto (I2))Education and inequality in digital opportunities : differences in digital engagement among Finnish lower and upper secondary school students (2019)
(Artikkeliväitöskirja (G5))Tekniikan alojen opiskelijoiden digitaaliset valmiudet suhteessa työelämän ja opintojen muuttuviin osaamisvaatimuksiin (2019)
Ammattikasvatuksen Aikakauskirja
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))