Meri-Tuulia
Rindell
erikoistutkija, INVEST tutkimuskeskus ja lippulaiva
sosiaalityö
VTT (D.Soc.Sc.)
Digitaalinen eriarvoisuus
Linkit
Julkaisut
Remark on digital accessibility: educational disparities define digital inclusion from adolescence onwards (2022)
Universal Access in the Information Society
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
ReadIT learning environment and learning analytics research tool (2022)
(Tieto- ja viestintätekniset ohjelma tai ohjelmisto (I2))Digitaalisen syrjäytymisen ehkäiseminen osaksi nuorten kohtaamista (2022)
Verke : blogi
(O2 Muu julkaisu )
Multivariate analysis of teachers’ digital information skills - The importance of available resources (2021)
Computers and Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Multilevel analysis of the educational use of technology: Quantity and versatility of digital technology usage in Finnish basic education schools (2021)
Journal of Computer Assisted Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Digitaaliset kansalaistaidot kertyvät nuorten vapaa-ajan käyttökokemuksista (2020)
Verke : blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Digiajan peruskoulu II (2020)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))The source code of the renewed ICT Skill Test application; Finnish version (2019)
(Tieto- ja viestintätekniset ohjelma tai ohjelmisto (I2))Digiajan peruskoulu (2019)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Digitaalisen kyvykkyyden epätasainen jakautuminen eriarvoistaa nuorten mahdollisuudet informaatioyhteiskunnassa (2019)
Polkuja työhön -hankkeen blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))