Minkälaisia ovat digitaalisen kaupan muutostrendit ja menestystekijät? Tunnistatko verkkokauppamyyntiin ja -markkinointiin liittyvät keskeiset strategiset vaihtoehdot ja mahdollisuudet?
Digitaalisen kaupan kenttään ja verkkokaupan kehittämiseen voi perehtyä markkinoinnin opintoihin kuuluvalla Verkkokauppa (6 op) -kurssilla. Kurssi järjestetään Turun kauppakorkeakoulussa 11.10. - 17.10.2021 ja sille voi osallistua myös avoimen yliopiston kautta.
Vastuuopettajana prof. Ulla Hakala ja vierailevana luennoitsijana verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama, lisäksi vierailijoita verkkokaupan eri osa-alueilta.
Opintojaksolla perehdytään digitaalisen kaupan rakenteeseen, liiketoimintamalleihin, muutostrendeihin ja menestystekijöihin. Opit myös tunnistamaan verkkokauppamyyntiin ja -markkinointiin liittyvät keskeiset strategiset vaihtoehdot ja mahdollisuudet. Lisäksi opit soveltamaan verkkokauppa-analytiikan perusratkaisuja ja erilaisia tiedolla johtamisen malleja käytännön ryhmätyön kautta.
Ilmoittautuminen avoimeen yliopisto-opetukseen on käynnissä, paikkoja rajoitetusti, ks. ilmoittautumispalvelu. Avoimen yliopiston opintomaksu 90 euroa. Ilmoittaumiset viimeistään 24.9.