Uudet verkkosivut avaavat yliopiston toimintaa ja tutkimusta

13.12.2012

Uudet www-sivut on suunnattu ensisijaisesti yliopistosta kiinnostuneille ja tietoa hakeville. Opiskelijoiden ja henkilökunnan työkalut on nyt keskitetty intranettiin

​Yliopiston 13.12. julkaistun uuden www-sivuston tavoitteena on esitellä houkuttelevasti Turun yliopiston tutkimusta ja asiantuntijoita sekä yliopistoa työ- ja opiskelupaikkana.

- Sivusto on suunniteltu rakenteellisesti siten, että tiedekuntien ja erillisten laitosten omaleimaisuus pääsee myös verkossa hyvin esille, yliopiston viestintäjohtaja Anne Paasi sanoo.

Tutkimusta ja muita sisältöjä voidaan elävöittää kuvin, videoin tai case-esimerkkien avulla.

Verkkosivut on nyt kohdistettu ensisijaisesti ulkoisille käyttäjäryhmille, intranetistä löytyvät opiskelijoiden ja henkilökunnan tarvitsemat tiedot ja työkalut, kuten sähköposti ja Moodle.

Ensi vaiheessa julkisen www-sivuston uuteen ulkoasuun ovat tiedekunnista siirtyneet oikeustieteellinen tiedekunta, Turun kauppakorkeakoulu ja yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.

Erillisistä laitoksista uudet sivut julkaisevat nyt BID, funktionaalisten elintarvikkeiden kehittämiskeskus ja tulevaisuuden tutkimuskeskus.

Loput yksiköt uudistavat verkkoulkoasunsa vuoden 2013 aikana.

TK​
Luotu 13.12.2012 | Muokattu 31.12.2012