Tutustu uusiin Tositarinoita Turun yliopistosta -somettajiin

04.01.2018

Uusi Tositarinoita-kausi pyörähti taas käyntiin. Seitsemän Turun yliopiston opiskelijaa kertoo opiskelijaelämästään YouTubessa, Instagramissa ja blogissa.

​​Uuden kauden Tositarinoita-somettajat ovat Anna-Reeta Grönroos, Arttu-Kasperi Kauppinen, Riina Kauppinen, Mari Isomäki, Totte Pajuniemi, Jarmo Saarni ja Iris Henttonen.

Tositarinoita-kampanjan tavoitteena on välittää yliopisto-opinnoista kiinnostuneille nuorille tietoa todellisesta opiskelijaelämästä, johon ei pääse käsiksi valintaoppaita tai hakusivuja selaamalla. Siksi opiskelijaelämästä kertovat he, jotka siitä tietävät eniten – opiskelijat itse. Somettajat ovat eri alojen opiskelijoita kukin eri tiedekunnasta.

Tositarinoita-sivustolla on helppo seurata yhtä somettajaa tai selailla useita päivityksiä. Somettajat tekevät päivityksiä viikoittain kolmen kuukauden ajan.

>> Tositarinoita Turun yliopistosta

Teksti: Jenni Valta