Turun PET-keskus julistaa haettavaksi apurahoja AI-Cancer tutkimusprojektia varten (hakuaika 15.8.2024-30.8.2024)

15.08.2024

Apuraha liittyy AI-Cancer tutkimusprojektiin, jossa selvitetään tekoälyn käyttömahdollisuutta PET/TT tai PET/MRI kuvien automaattiseen analyysiin ja taudin toteamisen, uusiutumisen, levinneisyyden sekä uusiutumisriskin arviointiin. Tutkimusryhmän johtajana toimii prof. Jukka Kemppainen.

Tutkimusryhmään haetaan sekä lääketieteen että fysiikan varhaisvaiheen yliopisto-opiskelijaa. Hakijoille katsotaan eduksi kokemus excelin, redcapin ja Carimas -ohjelmiston käytöstä. Tutkimuksessa ei tarvitse koodaustaitoja, mutta tämän opetteleminen tutkimuksen ohella on mahdollista. Tutkimukseen liittyy mm. data-aineiston keräämistä ja hallintaa sekä kuvadatan mielenkiintokohteiden annotointia erikoislääkärin ohjauksessa. Tutkimuksen puitteissa on mahdollista rekisteröityä tutkimusryhmään väitöskirjatutkijaksi.

Apuraha myöntämisen kriteerinä on tutkimustyön edistäminen erikseen sovittujen tavoitteiden mukaisesti, hyvää tietoturvallista tutkimustapaa noudattaen.

• Apuraha myönnetään 5 kk ajaksi, 1.9.24 alkaen tai sopimuksen mukaan
  • Apurahan määrä on yhteensä 9000 euroa, 1800 euroa/kk

Täytä hakemus webropolin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/C4FF6F89C2E623B1  viimeistään 30.8.2024 klo 23:59. Liitä hakemukseen CV ja motivaatiokirje.

Lisätietoja apurahasta antaa Jukka Kemppainen, jukka.kemppainen@utu.fi

Kysymyksiin hakuprosessista vastaa henkilöstöasiantuntija Mirjami Jaakkola, mirjami.a.jaakkola@utu.fi.

Luotu 15.08.2024 | Muokattu 15.08.2024