Turun kauppakorkeakoulun johtamisen ja yrittäjyyden tutkinto-ohjelman haastattelukutsut lähetetty ja todistusvalinnan tulokset julkistettu

30.05.2017

Turun kauppakorkeakoulun kansainvälisen johtamisen ja yrittäjyyden tutkinto-ohjelman valintakoehaastattelujen kutsut on lähetetty haastatteluihin valituille hakijoille sähköpostitse. Haastatteluun pääsemisen pisteraja oli tänä vuonna 15 pistettä. Pisteet muodostuvat hakijan ylioppilastodistuksen lähtöpisteistä, hakukohteen ensisijaisuuspisteistä ja mahdollisesta kielivalinnan lisäpisteestä. Valintakoehaastattelut muodostuvat ryhmäkeskustelusta ja kielihaastattelusta, jonka voi tehdä englanniksi, ruotsiksi, ranskaksi, saksaksi, espanjaksi tai venäjäksi. Haastattelut järjestetään 5.-6.6.

Ensimmäiset Turun kauppakorkeakoulun uudet opiskelijat ovat jo saaneet tiedon opiskelupaikan saamisesta. Todistusvalinnan tulokset on julkistettu hakijoille tänään 30.5.2017 Opintopolussa. Tänä vuonna enintään 20 prosenttia uusista kauppatieteiden opiskelijoista valitaan opiskelemaan suoraan ylioppilastutkinnon arvosanojen perusteella.

Kauppatieteellisen alan yhteisvalinnan valintakoe järjestetään tänä vuonna 7.6.2017. Hakijoita Turun kauppakorkeakouluun opiskelemaan kauppatieteitä on yhteensä 5109, joista 309 haki kansainvälisen johtamisen ja yrittäjyyden tutkinto-ohjelmaan ja 1562 Porin yksikköön.

Luotu 30.05.2017 | Muokattu 30.05.2017