Rehtori toivotti uudet opiskelijat tervetulleiksi yliopistoon

29.08.2018

Rehtori Kalervo Väänänen kätteli tällä viikolla monien tiedekuntien uusia opiskelijoita ja toivotti heidät tervetulleiksi yliopistoyhteisöön. Rehtori kättelee ensi viikolla vielä hoito- ja lääketieteen alojen opiskelijoita.

​Rehtori Kalervo Väänänen toivotti tervetulleiksi Annastiina Leinosen ja muut luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnan uudet opiskelijat.

​Luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnan uudet opiskelijat pääsivät kättelemään rehtoria keskiviikkona 29.8. Yliopistonmäellä Agoran luentosalissa XXII.

– Mielestäni on hienoa, että jokainen uusi opiskelija pääsee heti opintojen alkuvaiheessa tapaamaan rehtorin. Tästä perinteestä tulee sellainen olo, että rehtoria myös aidosti kiinnostaa opiskelijat, sanoi maantieteen opintojaan aloittava Annastiina Leinonen.

Dekaani Markus Granlund ja rehtori Väänänen toivottivat Turun kauppakorkeakoulun uuden vuosikurssin tervetulleeksi taloon Mercatorilla tiistaina 28.8. Videoupotus ei näy Internet Explorer -selaimella. Linkki videoon löytyy uutisen lopusta.

Uusien opiskelijoiden syksy käynnistyy tiedekuntien järjestämillä orientaatioluennoilla, jotka johdattavat yliopisto-opintoihin. Kampusalueeseen ja opiskelijaelämään tutustutaan tuutoreiden avulla.

Avajaiskarnevaaleja vietetään alakampuksella Educariumin ja Publicumin aukiolla tiistaina 4.9. klo 12.00 alkaen.

Katso kättelyvideo Youtubessa

HK