Oppiportista tietoa terveydestä ja hyvinvoinnista

14.03.2023

Kaikille terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneille yliopistolaisille on tarjolla ajankohtaista ja luotettavaa tietoa Oppiportti-palvelusta. Oppiportti on yksi Turun yliopiston kirjaston hankkimista e-aineistoista, johon kaikilla yliopistolaisilla on käyttöoikeus mistä tahansa milloin tahansa.

Kirjoittajina Turun yliopiston asiantuntijat

Oppiportti koostuu useista erilaisista aineistoista: oppikirjoista, verkkokursseista, luennoista, videoista jne. Voit lukea uusinta tietoa vaikkapa tupakka- ja nikotiiniriippuvuudesta tai terveyden edistämisestä. Kaikki kirjat perustuvat viimeisimpään tutkimustietoon ja kirjoittajina ovat mukana Turun yliopiston omat asiantuntijat.

Oppiporttiin utu-tunnuksilla

Oppiporttiin pääsee monia eri teitä: kirjaston Volter-tietokannan kautta, kirjaston oppaiden kautta tai suorilla linkeillä yliopiston verkossa. Oppiporttiin ei tarvitse kirjautua utu-tunnistautumisen jälkeen eikä tehdä omia tunnuksia, vaan sisältöön voi tutustua klikkaamalla "Jatka sisältöön kirjautumatta" ja "Avaa oppikirja". Halutessasi voit tehdä Oppiporttiin oman tilin, joka mahdollistaa aineistojen merkitsemisen omiin suosikkeihin.

Tutustu Oppiporttiin ja uusimpaan terveystietoon!

Oppiportin kirjavalikoimassa mm.

Lisätietoja:

Mikäli sinulla on näistä kysyttävää, ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen tietopalvelu@utu.fi!

Luotu 14.03.2023 | Muokattu 14.03.2023