Kirjaston ja laitosten tietoaineistojen hankinnassa katko loppuvuodesta – tee hankintaehdotukset 15.11. mennessä!
Turun yliopiston kirjasto siirtyy käyttämään uutta kirjastojärjestelmää vuodenvaihteessa 2019-2020. Kirjastotietokannan siirtoon liittyvät toimenpiteet aiheuttavat katkon kirjaston hankintapalveluissa loppuvuonna. Katko koskee myös laitostilauksia.
Varaudu katkoon - tee hankintaehdotukset ja laitostilaukset kirjastolle 15. 11.2019 mennessä
Loppuvuoden hankintaehdotukset sekä laitostilaukset tulee tehdä 15.11. mennessä, jotta ne ehditään käsitellä ennen uuteen järjestelmään siirtymistä. Hankintakatko päättyy vuodenvaihteessa uuden järjestelmän tullessa käyttöön, mutta aineiston käsittely saattaa ruuhkautua ja viivästyä katkon jälkeen.
Mitä uusi kirjastojärjestelmä tarkoittaa?
Valmistautuminen uuteen järjestelmään ei vaikuta loppuvuonna kirjaston lainauspalveluihin, mutta joulun ajan kiinnioloaika koskee tänä vuonna myös Feeniks-kirjastoa.
Uusi kirjastojärjestelmä tarkoittaa asiakkaille uudenlaista Volter-tietokantaa.
Kirjasto tiedottaa uudistuksista sekä järjestelmänvaihdoksen aiheuttamista muutoksista säännöllisesti intranetissä, kirjaston www-sivuilla ja some-kanavissa.
Tee hankintaehdotus
Tee laitostilaus
Lisätietoja:
Heli Kokkinen - uuteen kirjastojärjestelmään liittyvät tiedustelut
heli.kokkinen@utu.fi / +358 29 450 2354
Tiina Eklund - kirjaston hankintapalveluihin liittyvät tiedustelut
tiina.eklund@utu.fi / +358 29 450 2149