JA Challenge @ Turku hakee pieniä ratkaisuja suuriin haasteisiin 24 tunnin leirillä 18.-19.4.2013

11.03.2013

Miksi Turun tori on autio?
Mikä kaupungissa liikuttaa?
Miten kulttuuri näkyy Turussa?

JA Challenge @ Turku tuottaa ratkaisuja näihin suuriin haasteisiin monialaisissa ryhmissä.

Mukaan otetaan 50 osallistujaa ja hakea voivat kaikki Turun korkeakouluopiskelijat.

Leirille haetaan myös INNOVAATIOTUTOREITA

JA Challenge @ Turku on 24 tunnin innovaatiotapahtuma, jossa osallistujat kehittävät ryhmissä ratkaisuja annettuihin haasteisiin.

Jokaista ryhmää johtaa oma tutor, joka auttaa, sparraa, tsemppaa ja neuvoo ryhmää
eteenpäin tapahtuman aikana. Lisäksi tutorit ovat mukana tapahtuman suunnittelussa ja käytännön toteutuksessa.

Valittaville tutoreille järjestetään koulutus maaliskuussa 22.3. 2013 klo 9-12.
Haku käynnissä nyt!

Ota siis haaste vastaan ja tule järjestämään poikkitieteellistä ja hauskaa oppimistapahtumaa.

Leirin toteuttaa Turun yliopisto yhteistyökumppaneinaan Turun alueen muut korkeakoulut, Turun kaupunki, Microsoft, YES-verkosto sekä Nuori yrittäjyys ry.
Luotu 11.03.2013 | Muokattu 30.10.2020