Ilmoittautuminen oikeustieteellisten opintojen avoimeen yliopisto-opetukseen alkaa porrastetusti 5.8.2019

04.08.2019

Onko tavoitteenasi hakea tutkinto-opiskelijaksi oikeustieteelliseen tiedekuntaan? Tarvitsetko työssäsi tai järjestötoiminnassa oikeudellista tietoa ja osaamista? Opinnot avoimessa yliopistossa sopivat kaikille juridiikasta kiinnostuneille.

Oikeustieteelliset opinnot avoimessa yliopistossa aloitetaan Johdatus oikeustieteeseen 2 op -kurssilla. Ilmoittautuminen Turun yliopistossa lähiopetuksena järjestettävälle kurssille ja itsenäisesti suoritettavalle verkkokurssille alkaa maanantaina 5.8. Kurssin suorittamisen jälkeen voit ilmoittautua muille oikeustieteellisille opintojaksoille. Tarkista jaksojen ilmoittautumisajat opetusohjelmista.

Oikeustieteellisiä opintoja on tarjolla myös kansanopistoissa ja muissa avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksissa.

Opintojen esittelysivuilta löydät opetusohjelmat, joissa kerrotaan missä ja milloin opintoja järjestetään. Lisäksi sivuilla on ohjeita omien opintojesi suunnittelua varten.

Turun yliopistossa järjestettävien opintojen infotilaisuus pidetään 14.8. klo 17 - 18. Etenkin tutkinto-opiskelijaksi tähtäävien on suositeltavaa osallistua tilaisuuteen - saat ohjeita mm. väylähakuun vaadittavien opintojen suorittamiseen.

Luotu 04.08.2019 | Muokattu 04.08.2019