Haussa projektitutkija/erikoistutkija CCR-yksikön Engagement-tutkimusryhmään

20.05.2024

Oletko kiinnostunut käyttäytymistieteellisestä tutkimuksesta ja käyttäytymistieteellisistä ohjauskeinoista? Haluatko hyödyntää ja kehittää käyttäjätutkimuksen ja palvelumuotoilun osaamistasi tutkimuslähtöisten interventioiden ja digitaalisten ratkaisujen suunnittelussa?

Turun kauppakorkeakoulun Centre for Collaborative Research CCR -yksikön Engagement-tutkimusryhmä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää ja toteuttaa tutkimusta, joka muuttaa tapaamme ymmärtää ja palvella käyttäjiä.

Etsimme nyt 1-2 käyttäjätutkimuksen asiantuntijaa vahvistamaan tiimiämme. Nimikkeesi on koulutuksestasi ja kokemuksestasi riippuen projektitutkija tai erikoistutkija. Tehtävät ovat määräaikaisia ja kestävät 31.12.2025 saakka. Aloitusajankohta on sovittavissa, ja aloitus sopii myös hyvin nopeasti. Tehtävä voi olla myös osa-aikainen.

Lue lisää ja hae tehtävää täältä.

Haku auki 7. kesäkuuta 2024, klo 16.00 asti.

Luotu 20.05.2024 | Muokattu 20.05.2024