Haku ihmistieteiden tutkijakollegiumiin käynnissä

22.04.2013

Haettavana on viisi post-doc tutkijan ja viisi kollegiumtutkijan paikkaa kaudelle 2014–2016 sekä sama määrä paikkoja kaudelle 2015–2017. Hakuaika on 22.4.–31.5.2013.

​Turun ihmistieteiden tutkijakollegium eli Turku Institute for Advanced Studies (TIAS) on monitieteinen tutkijakollegium, jossa ovat mukana Turun yliopiston humanistinen, yhteiskuntatieteellinen, oikeustieteellinen ja kasvatustieteiden tiedekunta sekä Turun kauppakorkeakoulu.

TIAS edistää huippututkimusta humanistisilla tieteenaloilla ja sosiaalitieteissä, esimerkiksi taiteen ja kirjallisuuden tutkimuksen, taloustieteiden, kulttuurien tutkimuksen, kasvatustieteiden, ihmismaantieteiden, historiantutkimuksen, kielitieteiden, kielten tutkimuksen, filosofian, politiikan tutkimuksen, psykologian, logopedian, sosiaalipolitiikan, sosiologian, tutkimuksen metodologian ja muilla näihin rinnastettavilla tutkimuksen aloilla.

Kenelle haku on tarkoitettu?

Tutkijakollegiumiin voi hakea akateemisen uran eri vaiheissa. Tavoitteena on edistää tuoreiden tohtorien asiantuntijuuden kehittymistä sekä valmistaa jo pidemmälle ehtineitä tutkijoita yhä vaativampiin tutkijanuran tehtäviin.

Kollegiumin työkieli on englanti.

HA

Luotu 22.04.2013 | Muokattu 12.11.2020