Avoimen yliopisto-opetuksen infotilaisuuksia ja opintoneuvontaa syksyllä 2024

05.08.2024

Tervetuloa mukaan opintojen info- ja aloitusohjaustilaisuuksiin! Tilaisuudet järjestetään verkossa elo-syyskuussa.

Eri alojen infotilaisuuksissa esitellään avoimena yliopisto-opetuksena järjestettäviä opintoja, niiden sisältöä sekä opetus- ja opiskelutapoja. Osa tilaisuuksista toteutetaan opintokohtaisina aloitusohjauksina, jotka on suunnattu opintoihin ilmoittautuneille, mutta niihin ovat tervetulleita myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat!

Tilaisuuksissa voit myös kysyä neuvoja mm. opintojen valintaan ja suorittamiseen liittyvistä asioista. Suosittelemme osallistumista infotilaisuuksiin erityisesti tutkintoon tähtääviä opintoja suunnitteleville.

Ohjeita opiskeluun löydät myös kaikkien opintojen esittelysivuilta ja opinto-oppaasta. Lisätietoja voit kysyä avoimen yliopiston yleisestä opintoneuvonnasta ja opintokohtaisesti opintojen suunnittelijalta ja opintosihteeriltä.

>> Infotilaisuuksien tiedot tapahtumakalenterissa

>> Opintoneuvonnan yhteystiedot