Ajankohtaista alumneille

29.08.2013

​Oletko valmistunut kasvatustieteiden laitokselta?

Katkon eli kasvatustieteen, aikuiskasvatustieteen ja erityispedagogiikan ainejärjestön alumnit tapaavat perjantaina 13.9. klo 18 alkaen Turussa, Bar Brysselissä.

Uutta opettajankoulutuslaitokselta!

Osa opettajankoulutuslaitoksen työntekijöistä on ryhtynyt luomaan uudenlaista oppimisympäristöajattelua ulkoilupeleihin erikoistuneen tamperelaisen yrityksen Team Action Zonen kanssa. Kehittelytyötä on tehty noin vuoden verran ja yhteinen tuotteemme alkaa piakkoin olla valmis niin kotimaan kuin ulkomaan markkinoille.

Ajatuksena on irtautua pulpetista ja lähteä ryhmissä minitablettien kanssa ulos opintorasteille. Sovellus toimii niin sisätiloissa kuin ulkosallakin. Parhaillaan projekti on koekäytössä opettajankoulutuslaitoksen opinnoissa sekä Turussa että Raumalla.

Muita kuulumisia

• Tohtorikoulutus Turun yliopistossa uudistuu. Hakuaika tohtoriopintoihin on syyskuussa. Kasvatustieteiden uusi OPPI-tohtoriohjelma avattiin elokuussa järjestetyllä Deep Learning -seminaarilla.
  • Kasvatustieteiden tiedekunta täyttää ensi vuonna 40 vuotta. Seuraa tapahtumailmoittelua ja tule juhlimaan kanssamme!

Luotu 29.08.2013 | Muokattu 06.07.2021