Etsitkö haastateltavaksi Naton tai eurooppalaisen turvallisuuden asiantuntijaa? Tässä Turun yliopiston asiantuntijalista käyttöösi

19.04.2023

Kokosimme median käyttöön listan Turun yliopiston tutkijoista, joiden asiantuntijuus liittyy Natoon sekä eurooppalaiseen turvallisuuteen sekä Euroopan turvallisuus- ja puolustusarkkitehtuuriin.
Tutkijamme antavat mielellään haastatteluja omaan asiantuntijuusalueeseensa liittyen. Olkaa rohkeasti yhteydessä!

>> Löydät Naton sekä laajemmin eurooppalaisesta turvallisuuden asiantuntijamme nettisivustolta.

Katso sivustolta myös muista teemoista kokoamamme asiantuntijoiden tiedon. Sivustolta löydät asiantuntijan yhteystiedot sekä tarkemmin rajattuna kunkin tutkijan asiantuntijuusalueen.

Luotu 19.04.2023 | Muokattu 19.04.2023