Sanna
Pelttari
yliopisto-opettaja, digitaalinen kielentutkimus, espanja, italia, kiina, ranska, saksa
väitöskirjatutkija, digitaalinen kielentutkimus, espanja, italia, kiina, ranska, saksa
Linkit
Julkaisut
Digitaalisuus suullisen kielitaidon ja vuorovaikutuksen opetuksessa (2023)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Emotional self-disclosure and stance-taking within affective narratives on YouTube: A qualitative case study of four Spanish YouTubers (2023)
International Journal of Society, Culture and Language
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Digitaalisten välineiden mahdollisuudet ja haasteet suullisen kielitaidon opetuksessa (2023)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))YouTube: Audience emotional reactions and convergent alignment (2022)
Internet Pragmatics
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
¡Hola, amores! Los saludos, las despedidas y las formas nominales de tratamiento de los youtubers españoles (2020)
Neuphilologische Mitteilungen
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kielen oppimisen ja opettamisen teknologiat -kurssilla katse kohti tulevaa (2017)
Yliopistopedagogiikka
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Espanjankielisen blogosfäärin hyödyntäminen informaalissa kielenoppimisessa (2017)
Kieli, Koulutus Ja Yhteiskunta
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Arjen kielenkäytöstä ponnahduslauta vieraisiin kieliin (2017)
Turun Sanomat
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Kielitaito ja informaalin oppimisen kontekstit: kielten opiskelijoiden ja yhteiskuntatieteilijöiden käsityksiä kielitaidosta ja teknologioiden hyödyntämisestä oppimisen tukena. (2017)
Suomen Soveltavan Kielitieteen Yhdistyksen Afinlan Julkaisuja
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Profiling language learners in hybrid learning contexts: Learners’ perceptions (2017)
EUROCALL Newsletter : The EuroCALL Review
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))