Miia
Siutila
väitöskirjatutkija, median, musiikin ja taiteen tutkimus
Ota yhteyttä
Julkaisut
A primer for choosing, designing and evaluating registered reports for qualitative methods (2023)
Open research Europe
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Life Thinning and Gaming Disorder : A Longitudinal Qualitative Registered Report. (2023)
Peer community journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
”Mammat menee kahville, me koneelle”. Kilpapelaaminen poikien elämässä (2022)
Nuorisotutkimus
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Phenomenological Strands for Gaming Disorder and Esports Play: A Qualitative Registered Report (2022)
Collabra
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Multiverse ethnography: A qualitative method for gaming and technology use research (2022)
Journal of Gaming and Virtual Worlds
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Continuous play: leisure engagement in competitive fighting games and taekwondo (2021)
Annals of Leisure Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Non-toxic - Pelikasvatusta kotona ja nuorisotyössä (2020)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))“A pure meritocracy blind to identity”: Exploring the Online Responses to All-Female Esports Teams in Reddit (2019)
Conference of Digital Games Research Association, Transactions of the Digital Games Research Association
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
An Extended Study on Training and Physical Exercise in Esports (2019)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Pelitutkimusta Koreassa - keskittymistä teknologiaan ja pelihaittoihin? (2019)
Lähikuva
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))