Leila
Hurmerinta
yliopistonlehtori, markkinointi
Julkaisut
A strengths-based approach to vulnerability: co-creating transformative value through art-based interventions in healthcare (2024)
Macromarketing Conference
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
A new tramway and the formation of emotional commuting experiences (2024)
Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Boosted by failure? Entrepreneurial internationalisation as a cyclical learning process (2024)
European Journal of International Management
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Embedded residencies fostering inclusion and service ecosystem sustainability (2024)
Macromarketing Conference
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Volunteerism and community healing (2024)
Community Development
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Time-related aspects of commute well-being (2023)
Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Business from Everyday Physical Activity – A Futures Image of a Sustainable Business Ecosystem. (2023)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Service research perspective to transformative art-based interventions for persons with dementia (Poster presentation at the 33rd Alzheimer Europe Conference 2023) (2023)
Alzheimer Europe Conference
(O2 Muu julkaisu )
”Kyl te olette sit ihmeellisii!” Sairaalaklovnit tuomassa iloa ja osallisuutta muistisairaille asukkaille / ”You two are so peculiar!” Hospital clowns bringing joy and inclusion for residents with dementia (2023)
33rd Alzheimer Europe Conference
(O2 Muu julkaisu )
A Paradigmatic Approach to Time in International Business Research (Presenation at the Annual Meeting of the Academy of International Business (AIB) 2023) (2023)
Annual Meeting of the Academy of International Business
(O2 Muu julkaisu )