Leila
Hurmerinta
yliopistonlehtori, markkinointi
Julkaisut
Embedded residencies fostering inclusion and service ecosystem sustainability (2024)
Macromarketing Conference
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Volunteerism and community healing (2024)
Community Development
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
A strengths-based approach to vulnerability: co-creating transformative value through art-based interventions in healthcare (2024)
Macromarketing Conference
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
A new tramway and the formation of emotional commuting experiences (2024)
Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Boosted by failure? Entrepreneurial internationalisation as a cyclical learning process (2024)
European Journal of International Management
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Declining Fitness Levels are a Challenge to Well-Being in Finland – effective actions to increase physical activity and reverse the downward spiral of fitness. (2023)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Liikkumisen palapeli perheissä – miten sovittaa osat yhteen? (2023)
(O2 Muu julkaisu )Työmatkoista hyvinvointia tänään ja tulevaisuudessa (2023)
(O2 Muu julkaisu )How do clowns listen? (Conference abstract: the 7th Nordic Interdisciplinary Conference on Discourse and Interaction 2023) (2023)
NORDISCO: the 7th Nordic Interdisciplinary Conference on Discourse and Interaction
(O2 Muu julkaisu )
Escapism or Integration? Family Constellations Reflecting on the Leisure-Time Physical Activity of Adults, Leisure Sciences (2023)
Leisure Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))