Hilma
Halme
opettajankoulutuslaitos (Turku)
Linkit
Julkaisut
Promoting 5th Grade Students’ Spontaneous Focusing on Quantitative Relations (2024)
Journal of Experimental Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Individual differences in rational number knowledge: Novel insight from mathematics anxiety and preterm birth (2024)
(G5 Artikkeliväitöskirja)A game-based approach to promoting adaptive rational number knowledge (2023)
Mathematical Thinking and Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Not realizing that you don't know: Fraction state anxiety is reduced by natural number bias (2023)
British Journal of Educational Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The role of situational interest in game-based learning (2022)
GamiFIN Conference, CEUR Workshop Proceedings
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Mathematical skills of 11-year-old children born very preterm and full-term (2022)
Journal of Experimental Child Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Characterizing Mathematics Anxiety and Its Relation to Performance in Routine and Adaptive Tasks (2022)
Journal of Numerical Cognition
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Guiding Students’ Attention Towards Multiplicative Relations Around Them: A Classroom Intervention (2022)
Journal of Numerical Cognition
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Miltä näyttää murtolukuosaaminen ja matematiikka-ahdistus 5.- ja 6. luokkalaisilla? (2022)
Growing mind -blogi
(O2 Muu julkaisu )
Flow Experience and Situational Interest in Game-Based Learning: Cousins or Identical Twins (2021)
International Journal of Serious Games
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )