Amandeep
Dhir
tietojärjestelmätiede
Julkaisut
Social media induced fear of missing out (FoMO) and phubbing: Behavioural, relational and psychological outcomes (2022)
Technological Forecasting and Social Change
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Correlates of social media fatigue and academic performance decrement A large cross-sectional study (2020)
Information Technology and People
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Buyer-Driven Knowledge Transfer Activities to Enhance Organizational Sustainability of Suppliers (2020)
Sustainability
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Envisioning the future of behavioral decision-making: A systematic literature review of behavioral reasoning theory (2020)
Australasian Marketing Journal
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Big data analytics and enterprises: a bibliometric synthesis of the literature (2020)
Enterprise Information Systems
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
General and Alcohol-Related Social Media Use and Mental Health: a Large-Sample Longitudinal Study (2020)
International Journal of Mental Health and Addiction
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Point of adoption and beyond. Initial trust and mobile-payment continuation intention (2020)
Journal of Retailing and Consumer Services
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Why do people purchase from online travel agencies (OTAs)? A consumption values perspective (2020)
International Journal of Hospitality Management
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Unusual purchasing behavior during the early stages of the COVID-19 pandemic: The stimulus-organism-response approach (2020)
Journal of Retailing and Consumer Services
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Barriers toward purchasing from online travel agencies (2020)
International Journal of Hospitality Management
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))