Ympäristötieteen ja maantieteen opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Avoimena yliopisto-opetuksena järjestettävien ympäristötieteen ja maantieteen opintojen aloitusinfotilaisuus on tarkoitettu syyslukukaudella 2024 alkaviin opintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat ovat tervetulleita mukaan!

Ympäristötieteen perusopinnot 25 op ja maantieteen perusopinnot 25 op sekä yksittäisiä opintojaksoja voi opiskella joustavasti kokonaan verkossa, samoin ympäristötieteen aineopinnot 35 op opintojaksovalinnoista riippuen.

Maailmanlaajuiset ympäristöongelmat 5 op -opintojakso tarjotaan kaikille maksuttomana tutustumiskurssina syys-lokakuussa 2024. Jakson jälkeen voit halutessasi jatkaa ympäristötieteen koko perusopintojen (25 op) suorittamiseen. Katso lisätietoja opintojen esittelysivulta.

Ohjelma:
- Kenelle maantieteen ja ympäristötieteen opinnot soveltuvat?
- Opintojen sisältö ja opiskelukäytännöt
- Avoimen väylän haku tutkintoon tähtääville
- Opiskelun ohjaus ja henkilökohtainen opiskelusuunnitelma (HOPS)

Infotilaisuus pidetään Zoom-verkkokokousjärjestelmässä. Voit osallistua tilaisuuteen Zoom-linkin kautta (kopio osoitelinkki):

Tutustu Zoom-ohjeisiin!