Väitös (kardiologia ja kardiovaskulaarilääketiede): LL Jussi-Pekka Pouru

LL Jussi-Pekka Pouru esittää väitöskirjansa ”Opportunities and Challenges in Atrial Fibrillation Management – Focus on Left Atrial Appendage Closure and Cardiac Troponin Release in Clinical Practice” julkisesti tarkastettavaksi Turun yliopistossa perjantaina 19.8.2022 klo 12.00 (Tyks, T-sairaala, Johan Haartman -luentosali, Hämeentie 11, Turku)

Vastaväittäjänä toimii professori Juhani Junttila, Oulun yliopisto ja kustoksena professori emeritus Juhani Airaksinen, Turun yliopisto. Tilaisuus on suomenkielinen. Väitöksen alana on kardiologia ja kardiovaskulaarilääketiede.

Turun yliopisto seuraa aktiivisesti koronavirustilannetta ja viranomaisten ohjeita. Yliopisto päivittää ohjeitaan tilanteen mukaan. Ohjeet ja linkit löytyvät osoitteesta: utu.fi/koronavirus