Täydennyskoulutus: Yhdenvertaisuusperiaate osakeyhtiössä ja asunto-osakeyhtiössä

Aika

3.2.2025 klo 12.30 - 16.00
Yhdenvertaisuusperiaate on kaikkein eniten riitaisuuksia aiheuttava yhtiöoikeudellinen periaate. Yhtiön toimielinten tekemien päätösten yhdenvertaisuusperiaatteen mukaisuuden arviointia tapahtuu säännönmukaisesti lähes kaikissa osakeyhtiöissä. Vaikka periaate on yleisesti tunnettu, sitä sovellettaessa esiintyy varsin usein epäselvyyttä siitä, miten yhdenvertaisuusperiaatetta tulisi eri tilanteissa soveltaa.

Kouluttajana toimii yritysjuridiikan professori Veikko Vahtera Tampereen yliopistosta.

Koulutukseen voi osallistua myös teams-etäyhteydellä.

Hinta
220 € + alv 24 %, osallistumislinkki lähetetään viimeistään edellisenä arkipäivänä.
230 € + alv 24 % koulutuspaikalla. Hinta sisältää kahvin ja kahvileivän.

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen lopuksi verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla.

Ilmoittautuminen on sitova.

Koulutus järjestetään, mikäli osallistujia on riittävästi. Mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitamme erikseen. Koulutuksen peruuntuessa osallistumismaksu palautetaan.