Sosiaalitieteiden opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Tervetuloa tutustumaan avoimena yliopisto-opetuksena järjestettäviin sosiaalitieteiden perus- ja aineopintoihin!

Esittelytilaisuus on tarkoitettu opintoihin ilmoittautuneille ja opiskelun aloittamista vielä harkitseville. Saat ohjeita opiskelukäytännöistä ja voit kysellä lisätietoja opiskelusuunnitelmasi laatimiseen.

Sosiaalitieteiden (sosiaalipolitiikka, sosiologia ja taloussosiologia) perusopinnot 25 op järjestetään verkko-opintoina, joihin voi osallistua paikkakunnasta riippumatta lukuun ottamatta Exam-tenttejä. Tenttejä voi suorittaa Turun yliopiston ja useiden muiden korkeakoulujen Exam-tenttipalvelun tiloissa. Opinnot ovat tarjonnassa myös avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitoksissa: Alkio-opisto, Laajasalon Opisto ja Työväen Akatemia.

Sosiaalitieteiden aineopinnot 35 op on tarkoitettu perusopinnot suorittaneille. Luennot pidetään lähiopetuksena Turun yliopistossa, mutta opintojaksot voi suorittaa myös kirjatentteinä Exam-tenttipalvelussa.

Infotilaisuuden aiheina mm.
• opintojen sisältö ja opetusohjelmat
• opiskelukäytännöt
• avoimen väylän haku