Oikeustieteen avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoiden mentoritapaaminen

Aika

11.11.2024 klo 18.00 - 19.30
Tervetuloa oikeustieteellisen tiedekunnan avoimeen yliopisto-opetukseen osallistuville tarkoitettuun mentorin ja opiskelijoiden tapaamiseen!

Tilaisuus on osa opintojen mentoritoimintaa, jossa avoimen yliopiston opintoihin Turun yliopistossa ja yhteistyöoppilaitoksissa osallistuvilla on mahdollisuus saada vertaistukea sekä toisiltaan että mentorilta. Tämä 11.11. pidettävä tilaisuus on tarkoitettu vertaistapaamiseksi avoimen yliopiston väylän hakuun tähtääville. Mukaan ovat tervetulleita myös opintojen aloittamista harkitsevat!

Mentorina toimii syyslukukaudella 2024 oikeustieteellisen tiedekunnan tutkinto-opiskelija Anni Jälkö. Annilla on omakohtaista kokemusta avoimen yliopiston opinnoista ja avoimen väylän hausta, sillä hän on päässyt väylän kautta tutkinto-opiskelijaksi. Mentori on tavattavissa sähköpostitse syyslukukauden ajan. Mentorilta voi kysyä neuvoja ja vinkkejä kaikenlaisiin opiskeluun liittyviin käytännön asioihin. Tutustu Annin opiskelutarinaan!

Tilaisuus järjestetään Zoomissa. Kopio osoite:
(ilmoitetaan myöhemmin)

Tutustu Zoom-ohjeisiin!