Moniaistinen tutkimus Aistikattilassa / Multisensory study in Aistikattila

20.8.2024 klo 12.00 - 23.8.2024 klo 18.00
Moniaistinen tutkimus Aistikattilassa 20. – 23.8.

Tervetuloa mukaan moniaistiseen tutkimukseen! Haemme 18–60-vuotiaita henkilöitä, joiden aistit toimivat normaalisti ja jotka käyttävät jogurttituotteita. Tutkimuksessa arvioidaan jogurtin kaltaisia tuotteita, jotka saattavat sisältää maitoa. Näytteet ovat laktoosittomia. Tutkimuksessa heijastetaan isolle seinälle liikkuvaa kuvaa, joka saattaa ärsyttää migreeniherkkiä. Tilasta saa poistua kesken tutkimuksen.

Paikka: Aistikattila, Medisiina D, Kiinamyllynkatu 10
Tutkimusajat: 20.–23.8. klo 9.00–15.30

Tutkimusaikoja on tarjolla useampana päivänä, ja tutkimuskäynti kestää noin 30 minuuttia.

Tutkimus toteutetaan yhteistyössä italialaisen yliopiston (Department of Architecture and Industrial Design, University of Campania Luigi Vanvitelli) kanssa. Mikäli sinulla on kysyttävää, tavoitat meidät osoitteesta nufo-aisti@utu.fi.

**********************************************************************************

Multisensory study in Aistikattila on August 20–23

Welcome to participate in a multisensory study! We are looking for people between the ages of 18 and 60, whose senses function normally and who use yogurt products. The study evaluates products such as yogurt that may contain milk. The samples are lactose-free. During the study, moving image is projected on a large wall and it may irritate people prone to migraine. It is ok to leave the room in the middle of the study.

Place: Aistikattila, Medisiina D Building, Kiinamyllynkatu 10
Evaluation times: August 20–23, from 9:00 AM to 3:30 PM

There are several evaluation days and times to choose from, and the evaluation takes about 30 minutes. In return for your participation, you will receive a small treat.

This study series is organized in collaboration with the Department of Architecture and Industrial Design, University of Campania Luigi Vanvitelli, Italy. If you have any questions, you can reach us on nufo-aisti@utu.fi.