Logopedian opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Tervetuloa tutustumaan avoimena yliopisto-opetuksena järjestettäviin logopedian perusopintoihin!

Esittelytilaisuus on tarkoitettu syksyllä 2024 alkaviin opintoihin ilmoittautuneille ja opiskelun aloittamista vielä harkitseville. Saat ohjeita opiskelukäytännöistä ja voit kysellä lisätietoja opiskelusuunnitelmasi laatimiseen.

Logopedian perusopinnot 25 op järjestetään monimuoto-opintoina 2.9.2024 - 31.122025. Opinnot ovat tarjonnassa avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitoksissa: Etelä-Karjalan kesäyliopisto, Etelä-Pohjanmaan kesäyliopisto, Etelä-Pohjanmaan opisto, Helsingin seudun kesäyliopisto, HEO kansanopisto, Hämeen kesäyliopisto, Jyväskylän kesäyliopisto, Keski-Pohjanmaan kesäyliopisto, Kymenlaakson kesäyliopisto, Linnasmäen opisto, Mikkelin kesäyliopisto, Riveria kesäyliopisto, Tampereen kesäyliopisto, Turun kesäyliopisto ja Työväen Akatemia.

Infotilaisuuden aiheina mm.
• opintojen sisältö ja opetusohjelma
• opiskelukäytännöt.

Osallistumisohjeet:
Tilaisuus järjestetään Zoom-verkkoympäristössä, joka avataan 15 min ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuuden osoite (kopioi):

Tutustu Zoom-ohjeisiin!
jaana.varpe@utu.fi