Lääketieteen ja terveystieteiden opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Tervetuloa tutustumaan avoimena yliopisto-opetuksena järjestettäviin lääketieteen ja hoitotieteen opintoihin!

Esittelytilaisuus on tarkoitettu kaikille opinnoista kiinnostuneille. Tule mukaan kuulemaan ja kysymään lisätietoja!

Tilaisuuden alussa esitellään lääketieteen opintojaksojen tarjontaa syyslukukaudella 2024. Uutuutena on alkamassa Lääketieteellisillä aloilla opiskelu ja työskentely 1 - 2 op -tutustumiskurssi, lisäksi tarjontaan sisältyy Potilasturvallisuuden opinnot 1 - 3 op ja Ulkomaalainen terveydenhuollossa 1 op. Tilaisuudessa esitellään lyhyesti myös biolääketieteen ja lääkekehityksen opintoja.

Terveystieteiden koulutuksesta järjestetään avoimena yliopisto-opetuksena hoitotieteen aineopinnot 35 op, jotka soveltuvat terveysalan ammattilaisille ja hoitotieteen tutkinto-opinnoista kiinnostuneille: opintoihin voivat ilmoittautua terveysalan AMK-tutkinnon suorittaneet tai hoitotieteen perusopinnot (25 op) hyvin tiedoin suorittaneet. Lisäksi tarjontaan sisältyy Design-ajattelua sosiaali- ja terveydenhuoltoon 5 op -jakso sekä terveydenhuollon hallinnon ja johtamisen kirjatenttejä, mm. Hoitotyön johtajuus terveyden- ja sosiaalihuollossa 5 op, Taloudellinen ja vaikuttava hoitotyö 5 op.

Tilaisuus järjestetään Zoom-verkkoympäristössä. Verkko-osoite (kopioi):

Tutustu Zoom-ohjeisiin!
Katja Kivistö