Kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen perusopinnot avoimena yliopisto-opetuksena (aloitusohjaus)

29.8.2024 klo 17.00 - 19.00
Tervetuloa avoimena yliopisto-opetuksena järjestettävien kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen perusopintojen aloitusohjaukseen!

Tilaisuus on tarkoitettu opintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat ovat tervetulleita mukaan!

Kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen perusopinnot (25 op) alkavat syyskuussa 2024 ja ne voi opiskella verkko-opintoina tai monimuoto-opintoina avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitoksissa. Verkko-opintoihin voi osallistua paikkakunnasta riippumatta.

Opintokokonaisuudesta voi opiskella myös yksittäisiä opintojaksoja lukuvuoden aikana.

Tilaisuudessa kerrotaan opintojen sisällöstä sekä toteutus- ja suoritustavoista. Voit myös kysyä lisätietoja opinnoista.

Osallistuminen Zoomissa: Tilaisuus järjestetään osoitteessa (kopioi osoite):
salasana: KTAKT2024

Tutustu Zoom-ohjeisiin!