Historian ja arkeologian perusopinnot avoimena yliopisto-opetuksena (verkko-opintojen aloitusohjaus)

3.9.2024 klo 17.00 - 18.00
Historian ja arkeologian avoimet yliopisto-opinnot sopivat kaikille kiinnostuneille - niin tutkintoon tähtääville kuin yleissivistykseksi ja ammatilliseksi lisäkoulutukseksi.

Aloitusohjaus on tarkoitettu verkko-opintoina järjestettäviin perusopintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat ovat tervetulleita mukaan tilaisuuteen! Perusopinnot on mahdollista opiskella myös osallistumalla lähiopetukseen Turun yliopistossa.

Verkko-opintoina järjestettävät perusopinnot 25 op alkavat syyskuussa 2024 ja päättyvät toukokuussa 2025. Opintoihin voi osallistua paikkakunnasta riippumatta. Voit opiskella myös yksittäisiä opintojaksoja, esimerkiksi Historia ja arkeologia tieteenaloina 5 op sekä Aikakaudet: Esihistoriasta keskiajan loppuun 5 op.

Aloitusohjauksessa kerrotaan opintojen sisällöstä sekä toteutus- ja suoritustavoista. Voit myös kysyä lisätietoja opinnoista.

Osallistuminen Zoomissa:
Tilaisuus järjestetään verkossa osoitteessa (kopioi osoite):

Tutustu Zoom-ohjeisiin!