Avajaiskarnevaalit

Aika

3.9.2024 klo 12.15 - 14.00
Avajaiskarnevaaleilla toivotetaan opiskelijat ja henkilökunta tervetulleiksi aloittamaan uutta lukuvuotta. Ohjelmassa on muun muassa vuoden opettajan, ohjaajan ja kieliteon palkitseminen sekä musiikkia. Näiden jälkeen tilaisuus jatkuu TYYn järjestämällä lavaohjelmalla.

Lavaohjelman lisäksi karnevaaleilla on mahdollista tutustua yli 100 TYYn ala- ja harrastejärjestöön sekä Turun yliopiston palveluiden esittäytymispisteeseen. Turun yliopisto ja Turun yliopiston ylioppilaskunta järjestävät avajaiskarnevaalit yhdessä.

Avajaiskarnevaaleihin ei tarvitse ilmoittautua. Tilaisuuteen liittyy säävaraus. Sateen sattuessa karnevaalit siirretään Educariumiin (Assistentinkatu 5). Tästä ilmoitetaan Turun yliopiston intrassa sekä Facebook- ja Twitter-tileillä.