Mediakutsu: Turun yliopiston Intoa!-yrittäjyystekokilpailu ratkeaa 9.5. vierailu- ja innovaatiokeskus Joessa

03.05.2018

Lukuvuoden 2017‒2018 Intoa!-yrittäjyystekokilpailun voittaja julkistetaan 9.5. klo 13–15 vierailu- ja innovaatiokeskus Joessa järjestettävässä palkintojenjakotilaisuudessa, jossa ehdotettujen yrittäjyystekojen parhaimmisto pitchaa yrittäjyystekojaan.

​Turun yliopiston tiedote 3.5.2018

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleet Intoa!-palkintojenjakotilaisuuteen.

Aika: 9.5.2018 kello 13‒15
Paikka: vierailu- ja innovaatiokeskus Joki, Lemminkäisenkatu 12 B, 20520 Turku
Tilaisuuden ohjelma: http://www.yrittajyysyliopisto.fi/intoa-yrittajyystekokilpailun-palkintojenjakotilaisuus/

Lukuvuoden 2017‒2018 Intoa!-yrittäjyystekokilpailun finaaliin on valittu neljä voittajaehdokasta:

• Turun kliinisen biomateriaalikeskuksen (TCBC) ja Stick Tech Oy:n tutkimusyhteistyö,
  • kansatieteen matkailuteemainen opintojakso Culture Walk,
  • Capstone-projektikurssi sekä
  • Turun yliopiston oppimisanalytiikan keskus

Yrittäjyystekopalkinto myönnetään kannustuksena ja tunnustuksena henkilölle tai tiimille, joka on onnistuneesti ja oma-aloitteisesti edistänyt yrittäjämäistä asennetta ja toimintaa Turun yliopistossa. Yrittäjyystekopalkinto on osa Turun yliopiston yrittäjyyskoulutuksen ja yrittäjyyden strategiaa, jonka tavoitteena on lisätä yrittäjyystietoisuutta akateemisessa yhteisössä, monipuolistaa ja lisätä yrittäjyyteen liittyvää koulutusta sekä vahvistaa yrittäjämäistä asennetta ja yrittäjyyttä tukevia toimintatapoja.

Lukuvuonna 2017‒2018 palkinnon pääyhteistyökumppani on Liedon Säästöpankki.

Intoa!-yrittäjyystekokilpailun ehdotukset kohdistuivat yrittäjyys- ja innovaatiokursseihin ja opintojaksoihin, tutkimuksen kaupallistamiseen, yritysyhteistyöhön sekä yrittäjämäiseen toimintaan yliopistossa.

Lisätietoja tilaisuudesta ja kilpailusta:

yrittäjyysasiamies Kirsi Peura, p. 050 502 7075, kirsi.peura@utu.fi

www.yrittajyysyliopisto.fi