Kai
Hakkarainen
Docent, Department of Teacher Education
Publications
Asiantuntijuuden kehittyminen ja tieteenalan jäseneksi kasvaminen (2017)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Extending collective practices of doctoral education from natural to educational sciences (2016)
Studies in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Does academic apprenticeship increase networking ties among participants? A case study of an energy efficiency training program (2014)
Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tracing Design Work through Contextual Activity Sampling (2014)
Human-Computer Interaction (HCI) International Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
On personal and collective dimensions of agency in doctoral training – medicine and natural science programs (2014)
medicine and natural science programs
Studies in Continuing Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Social network analyses of learning at workplaces (2014)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Understanding Learning for the Professions: How theories of learning explain coping with rapid change (2014)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Methods to Study Everyday Activities in a Mobile Work Context: a literature overview (2014)
International conference on design, user experience and usability
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
How to measure PhD. students' conceptions of academic writing – and are they related to wellbeing? (2014)
and are they related to wellbeing?
Journal of Writing Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Cognitively central actors and their personal networks in an energy efficiency training program (2014)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))