Anu
Warinowski
Head of Faculty Development, Faculty of Education
Docent, Department of Teacher Education
Publications
Fostering Coherence in Finnish Teacher Education: The MAP Model (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Student Teachers’ Study Profiles — Longitudinal Perspective to Research-Based Teacher Education (2024)
Professions and Professionalism
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Research-Based Teacher Education : A Finnish Perspective (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Epistemic agency in student teachers’ engagement with research skills (2023)
Teaching in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Opettajankoulutuksen tietovaranto FinTED: tutkimusperustainen kehittäminen yliopistoyhteistyönä (2023)
eLIKSIIRI
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Learning strategies, self-efficacy beliefs and academic achievement of first-year preservice teachers: a person-centred approach (2023)
European Journal of Psychology of Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Towards Internationally Shared Principles of Quality Teacher Education: Across Finland, Hong Kong, and the United States (2023)
(O2 Muu julkaisu )Debunking the myth of high achievers in Finnish primary teacher education: first-year preservice teachers' learning strategies and study success (2022)
European Journal of Teacher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tuomisia Minnesotan kouluvierailuista (2022)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))